1 Ekim 2013 Salı

Geç Kalan Teşekkür....

           Uzunca bir aradan sonra,yazı yazma fırsatı        bulmuşken,Değmesin Yağlıboya kardeşime  bu harika tasarımı olan,Header'im için,geç kalmış teşekkürlerimi sunarım.                                                                                   Ben Header'imi çok sevdim,çok zarif ve         bloğumun özeti.   Siz nasıl buldunuz?                                                                                                                           Sizde bloğunuza özel değişik tasarımlar            yaptırmak istiyorsanız Değmesin Yağlı Boya                 Tasarımlarına bakmanızı tavsiye ederim.                                                                                                

FotoğrafımDeğmesin yağlı boya-Zarif Blog Tasarımları

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,tavsiyeler doğrultusunda biraz sadelik istiyor sanırım.

      Sil
  2. header süper ama blogunun genel görüntüsünü biraz değiştirsen daha iyi olacak
    mesela arka zemini yapabildiğin kadar beyaz yap yani bir renk istiyorsan da en açık tonunu seç
    sayfa altındaki yazılar hiç okunmuyor..
    ve yayındaki yazılarında boyutu biraz büyük :)
    ya kusur bulmaya gelmedim
    daha güzelleşsin diye kendi gözümden baktım
    sen yinede kendi tercihlerine devam edebilirsin..

    sevgiler.. ♥NK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Komar;kusur bulmak ne demek,verdiğin fikirlere çok memnun oldum.Hemen sadeleştirme yapacağım.
      El yazısı ve eğik yazı,bana her zaman cazip gelmiştir,ama sayfanın netliğini bozacağı aklıma gelmemişti,not aldım.

      Sil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ama Nilgün'ün dediği gibi alt kısım hiç okunmuyor

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hayırlı olsun çok güzel ve çok zarif olmuş :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. BLOGUNUZU TAKİBE ALDIM BANADA BEKLİYORUM BYE

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Broşu sormuşsunuz 5 cm genişliğindeki kumaşın bir kenarına biye geçip sonra kendi çevresinde kıvırdım bir ucunu ortadan içe alıp alttan diktim hepsi bu.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil